۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

رتبۀ افتخار آمیز دیگری در حکومت خوبان!

رتبۀ افتخار آمیز دیگری در حکومت خوبان!
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با بيان اينكه ايران تنها كشور مصرف‌كننده كراك است، گفت: سال گذشته 25 تن هروئين در سطح كشور كشف شد كه 90 درصد آن هروئين كراك بوده است .
این خبر تکان دهنده در دورانی که همۀ صدیقان و صالحان و پیامبران حسرت زندگی در این دوره را داشته اند ، دلیلی دیگر بر بی کفایتی ، دروغگوئی و دشمنی حکام مسلط بر این ملت با این مردم است .
چنین بلائی دلایل بسیاری دارد ولی یکی از اصلی ترین دلایل آنرا میتوان در مصرف کننده بودنِ سران حکومت جستجو کرد .
کسانی که  کمترین برخورد را با افراد معتاد داشته اند خوب می دانند که یکی از خصلت های معتادین آلوده کردن همه برای عادی جلوه دادنِ وضعیت خود است ، این امر به حالتِ روانی معتاد برمی گردد که دوست دارد کاری کند تا همه مثلِ او یا بدتر از او باشند تا کارش عادی جلوه کند ، اینکارِ او به اعتیادش برمی گردد و شما می توانید تائید این گفته را از کسانی که از شر این بلا رهائی یافته اند هم بشنوید .
حتماً چند وقت پیش جریانِ کشفِ محمولۀ تریاکِ سناتوری که به علت عدم هماهنگی های لازم در فرودگاه کشف شد یادتان هست .همگی می دانیم که میزانِ کشفِ مواد در ایران به قدری است که نیازی به واردات این مواد برای مصارف داروئی وجود ندارد و ناگفته پیداست که این محموله ناب برای چه کسانی و برای چه مصارفی وارد شده .
همۀ اینها را گفتم که بگویم ای هموطن این مردن تدریجی و جان کندن که ما درحالِ گذران آن هستیم ، هرچه باشد اسمش زندگی نیست ، دیگر به جائی رسیدیم که کشورهای تولید کننده سفارشی برایمان تولید می کنند ولی متاسفانه کراک .
اگر کسی مدعی شود که خود و نزدیکانش در خطر نیستند نهایتِ حماقت خود را  نشان داده ، این بلا هر لحظه همه را تحدید می کند ، من وتو باید به فکر رهائی از این وضع اسفناک باشیم و برای یکبار تصمیم بگیریم ، یا زندگی با تمام خوبی ها و مشکلات معقولِ آن یا جان کندن در این اوضاعِ فلاکت بار .