۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

مرگ بر این رژیم مردم فریب

مرگ بر این رژیم مردم فریب
چندی پیش اخباری از تعرض " دومنک استراس کان " رئیس صندوق بین المللی پول به خدمتکار زن هتلی در نیویورک خبرساز شد، خبرگزاری ها اعلام کردند که او نیمه شب در حال فرار در فرودگاه نیویورک دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.
امروز خبری با این مضمون: یکی از اعضای هیئت بازرگانی مصر که به ایران امده بود، به نام " العقیلی " یک دختر ایرانی را در طی اقامتش در هتل " اسپینال " در مرکز تهران مورد آزار جنسی قرار داده است و در ادامه آمده است: در این رابطه تعدادی از اعضای این هئیت مصری توسط ایران دستگیر شدند، سپس با میانجی گری کنسول مصر در ایران، دولت ایران به العقیلی فرصت داد تا قبل از اینکه اتهامات او رسمی و علنی شود، تا 48 ساعت دیگر کشور را ترک کند!
حالا با در نظر گرفتن موارد زیر با هم مقایسه کنید:
- رئیس صندوق بین المللی پول پس از تعرض به خانم خدمتکار هتل محاکمه می شود ولی حکومت ایران یک تاجر هتاک مصری را فراری می دهد.
- مقامات امریکائی اصلاً به نوع پوشش اشخاص کاری ندارند و فقط به وظیفۀ خود که حفاظت از حریم و حقوق شخصی افراد است می پردازند، ولی رژیم ایران به بهانۀ نشان دادن قدرت خود به مردمش به خصوصی ترین مسائل مردم فضولی می کند ولی در موقع دفاع از حقوق مشروع ملت به آسانی کوتاهی می کند.
- بسیار شنیده ایم که قانون کاپیتولاسیون موجب اعتراضات زیادی در زمان حکومت پهلوی شد، حال در عمل آیا اینکار بدتر از کاپیتولاسیون نیست؟
- شاید ( به غلط ) حکومت بگوید که گاهی برای منافع ملی از بعضی مسائل باید چشم پوشی کرد. و سؤال اینجاست که رابطه با مصر چه منافعی برای کشور ما دارد. مصر کشوری است دارای کشاورزی و توریست که هردوی اینها بدون گسترش روابط در حال حاضر در دسترس ماست، کمااینکه میوه های مصری کشاورزی ایران را با مشکل مواجه کرده است.
- می خواهید در مصر پایگاه داشته باشید که به مردم فلسطین بعنوان ملتی مظلوم بتوانید کمک کنید! آیا وظیفۀ شما بعنوان حکومت کشور ایران جلوگیری از مظلوم واقع شدن یک ایرانی است یا دفاع از مردمی که ما اصلاً نمی دانیم بر سر چه دعوا و صلح می کنند؟
نتیجه ای که هر انسان آزاده ای دستگیرش می شود اینست که شما حکومت و دولت مشروع ایران و ایرانی نیستید و فقط در پی خرج جان و مال و ناموس مردم ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده و هستید، فاجعه را به جائی کشاندید که دیگر لازم نیست اعراب شهوت ران برای کام بردن از زنان و دختران ایرانی که به اجبار و از سر استیصال به دوبی می روند، به آنجا سفر کنند، چون شما ماهیت و شغل واقعی خود که دارای پول خوبی برای شما و نامی بد در بین مردم است را هرروز بیشتر نشان می دهید؛ پس 

مرگ بر این رژیم مردم فریب