۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

جناب خسرو مهربان چرا ساکتی؟

جناب خسرو مهربان چرا ساکتی؟
جناب روح الله حسینیان که با نام مستعار خسرومهربان سال ها در دستگاه قضائی و وزارت اطلاعات خدمت ( بخوانید جنایت ) کرده اید و بقول کاسه لیس های حکومت وجدان بیدار و مومن ایرانی هستید، شما که رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی هستید و همگان نظرات گُهربار شما دربارۀ قتل های زنجیره ای که منطبق با نظرات استاد عالیقدرتان در مدرسۀ حقانی جناب مصباح یزدی بود، را به یاد دارند چرا این روزها ساکت نشسته اید؟ نکند راه ولایت را گم کرده اید؟
برای اثبات طرفداری بی حدِ شما از دولت احمدی نژاد همین بس که پیرو ادعای آقای صادق محصولی ( بخوانید پر محصول ) که گفته بود « پول های من امانت امام زمان پیش من است » فرموده بودید « آقای محصولی ثروت خود را در جهت تبلیغ دین و در راه امام زمان خرج می کنند » ، مثل اینکه کسی بگوید دزدی مالی که بدست می آورد را در راه خیر خرج می کند!
حالا که کار بجائی رسیده که باید حرفی بزنید از جنابعالی انتظار می رود به عنوان فردی جریان! شناس و مطلع اعلام موضِع نمائید؛ اگر هم از عواقب کارتان می ترسید کمی به دور و بَرِتان نگاه کنید ببینید آقای حمید رسائی آقای- میم  را الیاس نامید و طرفداران جریان انحرافی نقاط مبهم مالی در عملکرد ایشان را افشا کردند، چه اتفاقی افتاد؟
همۀ ما می دانیم که تک تک کارگزاران حکومت اسلامیِ ما دارای تخلفات مالی هستند و فقط وقتی با راه راست و مسیر ولایت زاویه پیدا کنند باید پاسخگو باشند، پس قبل از اینکه کسی واجبی بخورد یا گندِ مساله بیشتر از این در بیاید، بیا و راجع به جاسوسی مدیران دولت مهرورز و خدمتگذار مدارکِ مرکز اسناد را رو کن که اگر نکنی مردم فکرای بد بد دربارۀ شما می کنند؛ حرف های این کوچک اُف را هم گوش نکن چون تاریخ نشان داده که بیشترین خسارت به ایران و ایرانی از اعتماد به روس ها وارد شده.