۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

ذوب شدگان بخوانند

ذوب شدگان بخوانند

آینده نیوز نوشت
: عامل ناگفته‌ای از علت حوادث هفته های اخیر

همزمان با اظهارات برخی اصولگرایان كه درباره "ارتباط  جریان انحرافی با اجنه و رمالان" مطرح می شود، برخی اخبار حكایت از آن دارد كه دستگیری یكی از افراد دارای قدرتهای متافیزیكی در برخی رخدادهای دو هفته اخیر موثر است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، چندی پیش فردی به نام عباس  غفاری كه مهارت خاصی در امور متافیزیكی از جمله ارتباط با عوالم دیگر و انجام برخی اقدامات توسط نیروهای متافیزیكی دارد و رابطه نزدیكی با آقای مشائی داشته، توسط ضابطین یكی از نهادها دستگیر می گردد.
گفته می شود پس از دستگیری او، یكی از مقامات پیگیری و درخواستهای مكرر و كم سابقه ای برای آزاد كردن وی داشته، اما هنوز این فرد آزاد نشده است.
در این حال برخی رسانه ها ادعا كرده اند كه در جریان تحقیقات از این فرد، برای بازجویان وی مشكلاتی بوجود آمده است!
طی چند روز اخیر تاكنون آیت الله مصباح یزدی، دكتر حدادعادل، مهندس مرتضی نبوی و حاج حسین فدایی در اظهاراتی نسبت به استفاده از اجنه، طلسم، غیب گویی و رمالی توسط جریان انحرافی موضع گیری كرده اند كه به نظر می رسد ناظر به همین موضوع است.
حسین فدایی با بیان این كه جریان انحرافی یك جریان قدرت‌طلب است، گفته بود: این عقاید شیطانی است زیرا مجموعه آنچه مطرح شد در فضایی از توجیهات دینی، توجیهات غیبی، به كارگیری طلسم و تسخیر اجنه و ... سامان پیدا می‌كند.
حدادعادل گفته بود: رمال وغیب‌گو مشكل نظام را حل نمی كند.
مرتضی نبوی هم صریحتر از همه دیشب گفت: به نظر می‌رسد این جریان انحرافی با توسل به یك سری مسائل شیطانی كه دور از واقعیت هم نیست و طبق آیات قرآنی جزو اعتقادات مسلمانان هم هست، سعی می كنند افراد را تحت تأثیر قرار دهند.اجنه طبق آیات قرآن علیه انبیا توطئه می‌كردند، لذا شاید این جریان انحرافی با توسل به بعضی از افرادی كه از طریق راه باطل، فسادانگیز و انحرافی به برخی توانمندی‌های ماورائی رسیدند، سوء استفاده می‌كنند و جاذبه‌های این گروه توانسته تأثیری روی برخی افراد بگذارد و حمایت ایشان را جلب كند.
پیش از این داستانهای باور نكردنی درباره اقدامات این فرد و عمق اعتماد برخی مسئولان به وی گفته می شد كه گویا اكنون جدی تر گرفته شده است.

حالا بروید و این جمله را در اینترنت جستجو کنید :

« دولت رمال و کف بین نمی خواهیم » ، درسته این جمله ای است که 
مهندس میرحسین موسوی در فیلم انتخاباتی خود گفته و بعد از انتخابات ، 
رهبر جمهوری اسلامی طی سخنانی به طور غیر مستفیم از میرحسین موسوی 
به خاطر انتقاد از ترویج جادوگری در دولت نهم انتقاد و آن را رد کرده بود.

و حالا چند سوال :

آیا تا به حال پیش خود فکر کرده اید که چرا احمدی نژاد در برنامه های تلویزیونی به حاشیه و جنجال آفرینی بیشتر از موضوعاتِ معقول و منطقی توجه می کرد؟

آیا به فکرتان رسیده که احمدی نژاد مخصوصاً و از روی عمد جو را با جشن گرفتن و آوردن سیاهی لشگر و توهین به مردم رادیکال کرد تا دستش دیرتر رو شود؟

آیا بهتر نیست با شناخت بیشتر و آگاهی ، نه با جوگیر شدن و تابعیت کورکورانه با مسائل برخورد کنید؟

اگر کسی به شما گفت که فکر کردن دربارۀ این سوالات اشکال دارد بدانید که او شیطان است .