۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

آرش با ملودیش نشانگر مردم من است نه حاکمان ایران

آرش با ملودیش نشانگر مردم من است
نه حاکمان ایران
من به شخصه کلی با موزیک ویدئوی ملودی حال میکنم، اکثر افرادی هم که راجع به این کلیپ باهاشون صحبت کردم ازش تعریف کردند.
ولی من از منظر دیگه ای می خوام راجع بهش صحبت کنم؛ یک خوانندۀ ایرانی که در سطح بین المللی اسم و رسمی برای خودش دست وپا کرده اومده و یک کلیپ با استفاده از ویدئوهائی که ملل مختلف جهان براش فرستادن درست کرده و پرچم ایران و ایرانی رو تو جهان برده بالا.
بعد از اون طرف در سطح بین المللی مطرح میشه که ایران در حرکتی تروریستی دست داشته، الآن جای قضاوت در مورد صحت و سقم این موضوع نیست فقط یک سؤال، به فرض اینکه این اتهام دروغ باشه، چرا باید حاکمان کشورما کاری کنند که هر وصله ای مثل ان دماغ به ماها بچسبه؟
حالا با هر طرز فکر و مسلکی که هستید کلاهتون رو واقعاً قاضی کنید، یک خواننده میاد و نام ایران رو اینجوری تو دنیا مطرح میکنه بعد حکومت ما از اون طرف جز به منافع گروهی و صنفی خودش توجهی نداره و همه چیز رو می خواد فدای ادامۀ حکومتش کنه. کسی هست که بگه این حکومت نماینده مردم ایران؟
نماینده من یکی که آرش خواننده است شما رو نمی دونم.