۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

آقای شریعتنداری آن چیزی که شما ندارید شرف است


آقای شریعتنداری آن چیزی که شما ندارید شرف است


عکس بالا به آنا پاستور، خبرنگار تلویزیون تی وی ای اسپانیا تعلق دارد که چند روز پیش در دفتر محمود احمدی نژاد برای مصاحبه حضور یافته است.
احمدی نژاد هم که فرصت را فراهم دیده بود شروع کرد به لوس کردن خود و تا توانست چاپلوسی کرد.
ازجمله گفت : دوره فریب تمام شده است و اسپانیایی ها به ایرانی ها خیلی نزدیک و شبیه هستند و در ضمن این اروپا هست که به صهیونیست باج می دهد بعد از 65 سال که از جنگ می گذرد آلمان به صهیونیست ها باج می دهد ، غرب را به دست داشتن در ناآرامی‌های اخیر در کشورهای عربی از طریق "فروش اسلحه و مهمات به دیکتاتورها" متهم کرد.
و طبق معمول به دروغ در مورد “سرکوب معترضان” در ایران
گفت : “هرگز، هرگز. ما هیچ وقت این کار را نکرده ایم. در سی سال گذشته سی انتخابات آزاد داشته ایم”.
او در پاسخ به سئوال دیگری در مورد بی خبری از وضعیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو رهبر مخالفان دولت
گفت: مگر شما باید بدانید؟ مگر شما وکیل مدافع آن ها هستید؟
احمدی نژاد گفت : که در همه کشورها مخالف وجود دارد، اما قانون هم وجود دارد و مخالفان نمی توانند قانون شکنی کنند. او خطاب به خبرنگار اسپانیایی
گفت: آیا شما در اسپانیا به مخالفان و تجزیه طلب ها اجازه می دهید که ساختمان های دولتی و اموال عمومی را آتش بزنند یا مردم را در خیابان ها کتک بزنند؟
احمدی نژاد پرسید: اگر در کشور شما عده ای به نام مخالف به خیابان آمدند و شکم مردم را با چاقو پاره کردند، پلیس چه می کند؟
او این سئوال خبرنگار اسپانیایی را که آیا همه مخالفان در ایران چنین کارهایی کرده اند، بی پاسخ گذاشت و به سخنان خود ادامه داد؛
اما خبرنگار دوباره پرسید: آیا این دو رهبری که من اسم بردم ساختمان آتش زده اند؟
احمدی نژاد گفت : که آن ها قانون را نقض کرده اند و با آن ها برخورد قانونی شده است.
گذشته از مصاحبه ، حاشیه مصاحبه خیلی بیشتر به چشم آمد و آن نداشتن روسری خانم خبرنگار در دفتر ریاست جمهوری بود ، در حالیکه در ایران مرسوم است که خانم های خارجی با ورود به کشور در اماکن عمومی برای رعایت قانون حجاب بر سر می کنند ولی با اینکه دفتر ریاست جمهوری یک مکان عمومی است این خانم روسری از سر برداشته و رئیس دولت اصولگرا هم انگار نه انگار و با او مصاحبه میکند .
روی سخن من روزینامه کیهان است ، قبل از آن روشن کنم که من با هرکسی در چهارچوب رژیم مخالفم و خاتمی و احمدی نژاد در چهارچوب حکومت حاکم بر ایران برای من فرقی ندارد ، ولی آقای "شریعتنداری" اگر در زمان خاتمی چنین اتفاقی می افتاد آیا شما خشتکتو سرت نمی کشیدی و هوار هوار نمی کردی که انقلاب و نظام و همه چیز به باد رفت و این خانومه پیشینه اش چنین و چنان بوده؟
همه می دانند که این کار حداقل کاری بود که می کردی اما علت سکوتت را من به شما می گویم ، آن چیزی که شما بیشتر از شریعت به آن نیاز داری شرف است چون بیشتر از آنکه شریعت نداشته باشی شرف نداری و

"آن چیزی که شما ندارید شرف است".

ویدئومربوط به این مصاحبه